Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ellen Huitema - WaarBenJij.nu Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Ellen Huitema - WaarBenJij.nu

Johannesburg

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 November 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Dinsdag 20 september
Gisteren zijn we aangekomen bij Airport Game Lodge in Bredell, een voorstad van Johannesburg. Na een mooie rit van 420 km.
Daar aangekomen lekker gerelaxed aan het zwembad. Het weer is goed, 35 graden.
Vanmorgen om 10 uur uitgecheckt en richting Johannesburg vertrokken.
Onderweg een stop gemaakt bij Zoo Lake, een groot park midden in de stad met een meer. Hier hebben we (Theo) een uurtje geroeid en kunnen genieten van alle tropische vogels die hier leven. Na een uur waren we oververhit, het was vandaag zeker weer 40 graden en hebben de schaduw opgezocht tussen de ganzen die hier in overvloed aanwezig zijn.
Nu zijn we op het vliegveld van Johannesburg. We zijn ruim op tijd, we moesten de auto ook nog inleveren bij Hertz. Dit wilden we voordat het donker wordt doen, omdat het in donker rijden niet geheel veilig is.
We gaan zo maar eens wat eten en dan zal het wel tijd zijn om in te checken. Laat de grote terugreis maar komen! Vertrek om 23.59 uur (plaatselijke tijd). We landen om ca. 10.15 uur (Nederlandse tijd).
Hierheen eindigt onze vakantie naar het mooie Zuid-Afrika. We hebben enorm genoten, van het land, de natuur, alle parken waar we geweest en alle dieren die we gespot hebben, het klimaat. Maar ook van de mensen die hier leven, ze zijn erg vriendelijk.
Zuid-Afrika: we komen vast nog een keer terug!!
Bedankt iedereen die ons gevolgd hebben, leuke reacties gehad.

• 22 November 2012 - 06:43

Gerrie:

Hallo Ellen en Theo. Wat een schitterende vakantie hebben jullie gehad. ( gelezen en gezien). Maar WELKOM WELKOM in ons koud kikkerlandje. Tot Maandag. Groetjes Gerrit en Gerrie